Friday, July 9, 2010

hati ku berlagu gumbira

hari ni hari jumaat.ptg ni pukul 6 ptg aku akan naik train ke kl.2 minggu tak jumpe suami kesayanga.beginilah alam perkahwinan jarak jauh dengan kata lain PJJ.ngtkan study jer ader pjj,tpi kawin pn ade pjj.tapi nak buat camner kan,dah tersurat di atas sana ketentuannyer bigini.pjj ni ade yg best dan ade yg tak.yang best tu rasa sayang,rindu dendam semakin kuat cz kami jarang berjumpa.yang tak best lak sedih cz suami tiada di sisi setiap masa.pernah aku bangun dari tido tibe2 rasa sedih cz tengok sebelah hanya ade bantal pelok jer yg menemani tidor ku "tanya sama hati kenapa rasa sedih,nanti jawab hati sebab rasa pedih,tanya pada hati naper rasa pedih,nanti hati jawab rindukan kekasih".sabar yer wahai hati.

hilang lak pulok apa yang nak di taip..."ish kak zah ni,sibok jer g tegur aku naper.aduuuiii hilang dah ler isi pati blog aku ni".tak kisah ler ilang pn,janji hari ni aku balik bandar metropolitan...hhhuuurrreeeeyyyyy hati ku berlagu gumbira

3 comments:

razuwahanim said...

wahhh selamat balik kolompo

Razida Hanim said...

yahooooooo

AnggerikRimba said...

tapi sedih cz 2 hari kt kl demam...ngt nk g round2 jln tar pn xjadi.