Tuesday, July 13, 2010

nasi lemak makcik simpang

dah seminggu aku dok lalu depan kedai ituew.pada aku kedai tuew biaser jer.beratapkan zin,bertiangkan kayu,bermejakan kayu dan berkerusi plastik.tapi hari2 aku lalu kat situ,di kiri kanan kedai ituew penuh gan keter.so pagi tadi dengan tidak kelam kabutnyer cz aku kua awal,lepas hantar kakcik,aku singgah kat kedai ituew.bile smpai jer aku tengok semua orang kat kedai tu makan roti canai.aku intai2 kat atas meja kedai tu.ade nasi lemak.so try je beli nasi lemak.lauk telur goreng gan sambal ikan bilis jer.smpai opis terus makan....boleh tahan ler cz aku pn tak len hak rasa sangat cz masalah kesihatan buat aku tak dapat nak menikmati 100% rasa nasi lemak itu.tpi aku rasa menu istimewa kt kedai tu adalah roti canai kot cz semua org makan roti canai.

~nasi lemak makcik simpang...hanya dapat kenyng ajer~

4 comments:

Razida Hanim said...

kenyang po ok.....

AnggerikRimba said...

ok.tpi daiorg ckp roti canai kt situ sodap.so esok try roti canai lak

razuwahanim said...

kelik rayo nanti nak sahur kat capati sedap tu laa

AnggerikRimba said...

doa2 ler kedai tu bukok