Monday, July 19, 2010

isnin pagi

pagi ni ade taklimat untuk APC.segala tugas dan kumpulan dah ASP Aziz bahagikan.harap kerja-kerja APC untuk tahun ni akan berjalan dengan lancar.harap-harap tak ade penumpang yang menjadi penumpang setia atas orang lain.

kes kedua pulak adalah aku terbawa balik pas kerja suami ku.pagi-pagi lagi puterahatiku call menanyakan pas kerja dia.kalau dia tak call aku pun tak ingat pasal pas kad tu.macam mane aku boleh lupa nak keluarkan pas kerja dia dari beg aku.tak sengaja pun terbawa pas kerja puterahatiku tu.aduh,pagi ni kene ler aku ke pejabat pos untuk mengepos lajukan pas kerja dia.dalam malas-malas nak ke pejabat pos tu,kene gak g pagi ni.sorry yer sayang.

kes ketiga berkenaan hari minggu ku.minggu ni tak banyak perkara yang di lakukan.hari sabtu aku teman puterahatiku ke Ampang Puteri.untuk xtvt lain adalah habiskan masa di rumah menemani puterahatiku,masak,lipat kain dan sebagainya.terima kasih kepada kekanda ku hanim kerana sudi mencemar duli ke rumah kami untuk menghantar laksa kelantan dan masak tempoyak ikan patin.laksa tu sedap,masak tempoyak tu belum makan lagi.balik opis petang ni baru nak makan gan adinda ku kakcik.nasi penas,masak tempoyak dan sambal belacan.menu tambahan yang sunggu sedap adalah daging pekasam.waduhhhhh gila makan betul kalau ini macam.

2 comments:

razuwahanim said...

perghhh nasib baik tak terbawak balik pinggan mangkuk, lemari, dapor gas, dan sebagainya...

AnggerikRimba said...

melampau tul ler makyang ni...ader ker ptt...baik ckp terbawak balik umh skali