Tuesday, August 10, 2010

hari pertama puasa & kembar

hari ini semua umat islam akan memulakan ibadat puasa.alhamdulillah sambutan Ramadhan kali ini selain dari kepulangan adinda bongsu ku,aku di hadiahkan Allah s.w.t dengan berita gembira...aminnnn...

semoga aku dapat menjalani ibadat puasa sehingga selesai dengan berpuasa penuh dalam tahun ini.walaupun suami jauh di mata,tapi puasa tahun ini aku di temani seseorang yang akan sentiasa bersama dengan ku selama 9 bulan...Ya Allah,permudahkan lah kehidupan ku,kuatkan lah hati ku dalam melalui saat2 mengandung ini sehingga aku melahirkan zuriat ku ini...aminnnn...

sembang2 kosong di pejabat...menantu kawan opis ku mengandung kembar dua,anak kawan opis ku juga mengandung kembar 3 dan sepupu ku sendiri kak nu mengandung kembar 2...adakah ini musim kembar????? suami ku sendri mengidamkan anak kembar...apa2 pn rezeki yang Allah kurniakan kepada ku,aku bersyukur dan terima dengan besar hati...aminnnnn

1 comment:

razuwahanim said...

cepat la mai. tak sabar nak kumpul ramai2 nehhh