Wednesday, December 24, 2008

24.12.2008

pukul 9.30 malam :
aku baru sampai di rumah...terpaksa menyiapkan segala tugasan yang ada sebelum aku bercuti...hari ini aku mendapat tahu yang 'kes' aku akan di panjangkan kepada 'kjp'.semalam aku telah di pangil oleh 'kp pk' untuk memberi penjelasan ke atas kelewatan permohonan cuti pegawai...memang aku akui itu adalah salah dari aku...aku yang lalai dan terlepas pandang...tapi apakan daya,nasi dah jadi bubur...so aku akan terima segala akibat dan hukuman yang akan dikenakan...cume yang aku terkilan,kerana kesalahan yang kecil dan pertama kali aku lakukan,kes ini di perbesarkan...sedangkan ada lagi kes yang melampau dan besar yang di lakukan tidak di ambil tindakan...aku berserah dan pasrah atas apa yang akan berlaku...

esok...aku akan ke kuala lumpur.saja nak habiskan cuti aku untuk hari jumaat.mama akan ke rumah pakcin,so baik aku ke kuala lumpur sahaja dari memerap di rumah...

* minggu yang memenatkan,hari yang meletihkan...bak kate p.ramlee kerja...kerja...kerja...

No comments: