Thursday, December 11, 2008

hari yang meletihkan

hari ni hari yang meletihkan...dari pagi sampai ler ke petang.
dari petang pulak sampai ler ke malam....huhhhh
penat...penat...penat...

dah la kat opis banyak kerja,balik rumah sambung lagi kerja...bak kata p.ramlee,kerja...kerja...kerjaaa...

tapi aku rasa tak kisah sanggat kot cz hari ni aku dah isi minyak banyak (over makan.10q 2 farah coz bagi aku,abg me & en.mizi tumpang kete sport awak g makan KFC) so nak buang balik,kira ok ler aku banyak kerja.tapi kerja aku yang banyak di rumah malam ni rasanya bukan membuang segala toksin2 jahat,lemak2 yang zalim,tapi menambahkan lagi ada la.

esok ada makan2 di pejabat aku.so malam nio aku buat part aku untuk esok.apa lagi,masakan yang paling senang untuk aku buat,puding telur gula hangus.dan dengan senang hati juga aku menawarkan diri untuk membawa bihun yang telah di celur dan kicap perah asam limau yang di campur dengan cabai yang ti tumbuk dengan bawang putih....kan senangggg...dari aku di suruh membawa ntah apa2 ntah yang tak mampu untuk aku buat...banyak jugak bekas yang nak aku bawak esok...10q pd en.jamil coz izinkan aku menumpang kereta beliau...best jugak jadi orang bujang tunggal di pejabat (sambil senyum perasan)...ramai yang sudi membantu (ntah2 kerana terpaksa)...tapi sekali sekala kalau aku fikir,alangkah baiknya kalau aku ada kereta...senang untuk aku merewang & berpoyer-poyer...tapi memandangkan aku mempunyai lesen P = PENAKUT aku tak tau ler biler akan aku miliki sebijik kereta idaman kalbu...insyallah ada rezeki nati,ada ler tu

mata ku ni pun dah nak lelap...esok kene bangun pagi sikit coz nak celur bihun...bagusnyer kalau ada orang gaji kan...hehehe...tak per...tak per...tak per...banyak duit nati aku ambik orang gaji...wakaka...wakaka...wakaka

selamat malam....

No comments: