Saturday, December 13, 2008

hari yang penat

hari ni aku pagi2 lagi dah keluar rumah...sesudah subuh jam 6.45 aku dah merangkak keluar rumah...huhhh pagi betul rasernya.tapi apakan daya,atas urusan peribadi yang penting,terpaksa ku redahkan jua.

pagi tadi aku ke uitm untuk mendaftar.masuk bulan 1 nati bermulalah episoh hidup ku separuh student separuh pekerja...aku kuatkan semangat,tabahkan hati jer melalui semua ni...harap2 aku dapat habiskan study ku ini.

balik dari mendaftar aku ikut kawanku ke rumah kenduri kawin kawan dia.rezeki ari ini.malam ni aku takder bender nak wat...so layang internet ler.apa lagi....kul 10.30 nati baru nak g tengok tv.

esok aku tak tau lg nk wt per...rsernyer nk g pasar jap...pas tu nak g bli nasi lemak makcik sodap...pas tu bli lauk-pauk sikit..pas tu blk umh tido blk,t.ari baru bangun masak...

sekarang ni tak der ler bz lg,dah mule kelas nati,harap2nyer tak der ler penat sampai nak pengsang...huhhhh...tak sabar nak belajar balik....

uitm tungguuuuuuu...kedatangan bekas pelajar mu...memang betul ler uitm di hati ku...kau tetetap di hati ku biler dan dimana jua ku berada...

No comments: